Lärare?

Då har man gjort Arbetsförmedlingens och Umeå Universitets intressetester, och enligt dessa verkar det bli en lärare av mig... Måste erkänna att det känns lite spännande att skriva på en whiteboard varje dag!! OuO (det sista är en smiley ) Roligt att lära andra saker  Kan det vara hundtränaren och instruktören i mig som blir uppspelt, mån tro?  Mamma och pappa som hållit stenhårt på att jag ska bli en bondkärring sen jag började gymnasiet

Annars har Josefin varit och hälsat på  Vi tog oss en lååååång promenad till Klabböle där vi äntligen fick vila våra stackars fötter (läs Josefins stackars fötter ). Detta gjordes i samband med cheesecakes-ätning  Det som polaren min saknade var en kall cola... Jag var ganska nöjd med det varma vattnet... eller... man kan ju inte klaga när man tog med sig det själv... XD (Hon fick sin kalla cola sen när vi pallrat oss den lååååånga vägen hem igen, bara synd för henne att den typ var helt avslagen! XD )

Efter vi fikat och vilat en stund skuttade vi iväg till receptionen där det finns en massa olika experiment man kan göra... Josefin visade sig vara en hejare på att göra kuber och trianglar av klossar och kulor. Konstruera en bro av fem klossar (som höll - till skillnad från min...) klarade hon också  Det jag tyckte var mest underhållande var spegeln som man kan stå halvt bakom, så det ser ut som man svävar! OuO Josefin fattade dock inte riktigt det roliga i det hela... XD Men det är ju "vetenskapligt" bevisat av Ellinor 03 (även känd som Pelle) att jag mentalt är en 8-12-åring som mentalt är 3, så jag antar att jag har min ursäkt  Mycket riktigt stämmer Pelles påstående om min mentala ålder, för när vi gick därifrån hör vi hysteriska skratt från tre barn runt 3-6-årsåldern som hittat spegeln.  Lägger kanske upp bilder senare (har inte lagt in de från kameran än), om jag får för Josefin XD

Hundarna har fått busa med vattenspridaren idag, eller Wira har busat med den, Nilla tycker inte om vatten  Har bilder på det med, men de är också kvar i kameran... Mer uppdatering senare

Kommentarer
Postat av: Angelica

På arbetsförmedlingens test blev jag florist xD

2010-07-11 @ 23:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0