Marsvinsbad på lektionstid

Helgen har varit jätterolig!
I fredags hade vi, som tidigare skrivits, spelkväll och i lördags spontandrog vi ut på krogen, jag, Elli och Pelle  Vi hade hur kul som helst!
I söndags åkte vi upp till Simon och Lena och tittade på den ny kusinen, supersöt tjej det! Sara bjöd mig och Erika på låtsassaft och Mattias förklarade för oss hur Backugan (eller hur det stavas) fungerar. Det lät väldigt invecklat och det jag enda hängde med på var att man skulle lägga till något tal i själva leksaken med det som stod på kortet... Det är NV-hjärnan som visar sitt sanna jag, haha 

Idag på sällskapsdjurlektionen fick vi bada marsvin och klippa klor och sånt på de. Vi passade även på att kramas med marsvinsbebisarna  Får se om jag kommer ihåg att lägga upp bilder senare, har mycket att hinna med i veckan i skolan... Prov i Matte D på torsdag, har varit sjuk i en och en halv vecka av tre, så jag har lite att jobba igen nu... -.-' Ska även hålla ett 5-minuterstal på svenskan på fredag. Har nu ikväll suttit och skrivit ner förargument, motargument, förargument mot motargumente, motargument mot förargumentet mot motargumentet och förargument mot det motargumentet, tappar bort mig själv XD

Idag var jag även ute och sprang med hundarna. Att sätta kopplet med hund i runt magen på mig själv var inte en av mina smartaste idéer so far, om vi säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0