Snabb update här då...

Tar en liten paus från mattepluggandet, välbehövligt. Även om jag bara suttit en timme, man får som lite härdsmälta i hjärnan efter några tal. Har inte jättemycket kvar jag behöver räkna nu dock, så skönt!

Är fruktansvärt trött idag, blir att försöka gå isäng tidigt ikväll, som om jag har självdisciplinen till det
Men det är bara några dagar till helg då man får sova ut, eller på söndagen i alla fall, ska skriva på spårtävlingen på Brukshundsklubben på lördag.

Vi har bytt klassrum, nu i trean. Vi har fått flytta in till hundhuset istället för det hus vi hade i princip helt för oss själva. Idag på en rast kände jag, Pelle och Amanda för att gå ut och sätta oss i sofforna och bara vila lite. Men den gubben gick inte, för sofforna var upptagna av elever från 40veckors-hund. Så vi sprang över till vårt gamla hus och slängde oss i soffan där. Och jag skämtar inte, det kändes som att vi hade kommit hem igen.  Åh, vad jag saknar vårt förra, stora klassrum och att ha hela huset för oss själva!




Längtar faktiskt lite efter all snö! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0