Valborg

Valborgshelgen har inte varit annat än fantastisk! :D Julia valde att stanna i Umeå i helgen så hon har bott här :)

I fredags gick hon, jag, Amanda och Pelle till Studiefrämjandet för att fixa lite grejer innan vi vandrade vidare mot stadsbiblioteket. Sen sprang vi vidare till djurmagazinet innan vi åkte hem, tog bilen och åkte till resterande djuraffärer i stan.

På kvällen stack jag och Julia till Five där vi träffade några från skolan och så dansade vi hela kvällen och hade hur kul som helst!!! :D

Igår så drog jag och Julia till campus där vi mötte upp Pelle, Rasmus, Angelica och Anders, den kvällen var verkligen inte tokig den heller ;) Jag och Julio var hemma där runt tolv och då skulle vi se film, men knappt en halvtimme in i den hade vi båda somnat xD Så går det när man börjar bli pensionärer ;)

Idag har vi mest bara gjort quizer och tester i gamla Frida-tidningar. Och av någon anledning tyckte Julia att min "lättsamma personlighet, mystiska bakgrund och intelligens som ska hjälpa mig i livet" var väääääldigt underhållande.... :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var absolut en rolig kväll!! (A) :D:D <3

2011-05-14 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0