allt ^^

I förra inlägget påpekade angelica en serv som jag gjorde i nian på volleybollen. Det var INTE en fail, det var meningen att den skulle gå upp på läktarn!... bakom mig... xD

Btw så var jag på en cometsmatch idag, spännande :D De förlorade bara med 10 p mot sverigemästarna Telge :)

Erks är i Lule by now i think, eller övertorneå..., hon ska spela match ^^

imorrn ska jag på julklappsshoppning m rasmus o sen ska jag se på en dansuppvisning med anna :)

idag har jag gjort en ny sats vovvegodis ^^ den här gången med Doggys paté med oxkött och kycklingsmak, gott tycker tjejerna men jag tycker att det luktade värre än en halvtinad fårmage. usch.

Massor i skolan att göra, har inte ens gjort det jag lovat mig själv att göra till idag... hehe... ajdå...

Aja... hehe... har tråkigt, ytterst få sociala på msn... logga in ^^

Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHA, jojävlar det var nog meningen!! ^^

2008-12-07 @ 03:34:43
URL: http://punfervokef.blogg.se/
Postat av: erika

det var i övertorneå ^^

2008-12-07 @ 21:32:32
Postat av: erika

aa :D:D:D han är det ;)

2008-12-08 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0