Den som står på tå står inte stadig

Min djurkunskapsbok är spårlöst försvunnen... måste skaffa en ny...

imorrn är det fredag... nice, heeelg! <3

Idag var det volleyboll på gympan... en gång när jag stod i mitten fram siktade anna serven på mig och jag slog den i nätet. FYRA gånger på rad, aj! Men femte gången vann vi över serven, då fick jag över bollen och anna chockades ^^

När jag kom hem kom Wira ut genom dörren och hoppade på mig, hon blir så glad när man kommer hem <3 och jag stod ostadigt på ett trappsteg och tappade balansen. Tur att jag fick den innan jag trillade ner is/asfalten....

Höres

Kommentarer
Postat av: erika

citat: och Anna chockades, haha ;D

2008-12-05 @ 19:57:09
Postat av: Angelica

Haha kommer ihåg när du skulle serva en ggn i 9:an, fan vad jag skrattade. hur fan lyckades du serva upp den på läktaren som btw var bakom dig?? HAHA faail ^^

2008-12-06 @ 00:08:49
URL: http://punfervokef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0