Gott nytt år

Nu tycker jag att det är på tiden gör en uppdatering här!!
Först kan man ju fråga sig vad jag har haft för viktigt för mig som inte har bloggat. Det kan jag lätt förklara! Lost säsong 4. It's just that simple ;)

I julklapp fick jag som skrivet Lost 4, bok 3 i twilightserien, en skräckhistorierbok, Honey, Pakten, och en rysare som jag inte minns namnet på... Massor av godis - det mesta i form av choklad ^^ Ett överkast, en silversked till samlingen vi får av mormor och morfar, en ny, helt fantastisk telefon - LG KC550, en skön skrivbordsstol, ett laptopbord, påslakanset, ljus, biokort, halsband, kläder och en massa viktiga saker som jag inte kommer på i skrivande stund ^^

Innan julafton kom Sabine och Nellie hit så vi kunde umgås lite och träna lite hundmöten med Wira :)
Gång 4 gick klockrent!! :D


Den här gången låg inte Wira och tryckte heller utan skulle leka och busa med Nellie! :D

Hundarna har fått lite träning så här under lovet, lekt lite och så...

BUSHUND! ^^

Ibland måste man bara få göra det superroliga :)

Nilla springer gärna runt, runt, runt i skogen ;)

På väg till skogen, logisk ordning jag har xD

Så har jag fotat lite fåglar :) varav sidensvansarna är när vi gick på fotojakt efter lappugglan som tydligen ska hålla till här nånstans ;) som vi aldrig såg xD






Just det var och såg Erikas träningsmatch mot gamla comets :)

Gott nytt år!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: erika

svar: yeeey, reg läger! :D



haha najjsig bild på moí ;P

2008-12-31 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0