En jakt och en vakt

Idag kom jag på att jag har en vakt och en jakt.. knappt :P
Wira - vakthund ;)
Nilla - jakthund ^^

Imorse klev jag upp klockan 6! för att följa mamma på jobbet och snacka med en elektriker om arb.miljö-läxan. Då kan den nog anses som översvår, elr hur???
I alla fall svarade han på det jag ville veta och läste igenom de jag lyckats svara på och sa att det var fel och rättade dom med ;)
Sedan gick mina svarspapper runt i klassen så de fick som hjälp av mig (som fått allt förklarat av en elektriker) så att även dom kunde få svaren som VARKEN fanns på internet eller i boken (en uppgift hänvisade tom till boken!)

Dagens tjuvlyssnat:

Tjej 1: Jag tycker det är så fånigt att använda engelska uttryck. Vi bor liksom i Sverige.
Tjej 2: Ah jo.
Tjej 1: Så totally lame alltså.
Tjej 2 tittar förvånat på tjej 1.
Tjej 1 (inser sitt misstag och säger surt): Käften.

Kommentarer
Postat av: erika

haha klockren ;)

2008-11-05 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0