HD ED resultat

Här kommer Wiras HD och ED resultat, dirket avskrivet från SKK's papper.
HD: D, LBP vä, D hö
ED: MBP vä, LBP hö
Som tur är har hon inga problem, och det är ju det viktigaste. Men vissa saker kanske man ska undvika då.

Dagens känselförändringsträning (mot hundarna) skulle läggas på Ön. Men när vi kom dit är det inte en enda levande själ vid klubben förutom de som jobbar vid lastbilen som höll på att tömma någon brunn (?).
Efter ett tag kom det en hund, den gick det väl ganska bra med, lilla Wira. :)
Efter lång väntan på att hunden skulle komma tillbaka från rastningsrundan åkte vi vidare när dom aldrig kom tillbaka...
Vi åkte till spaet där jag kom på att det var en bra plats igår.
Där, innan vi hann komma ut dit vi skulle, kom det en (mindre smickrande ord) gubbe med en stövare där det var ganska trångt, det är inte så mycket man kan göra nåt åt direkt... Den här hussen släpper då ut sin stövare i sitt s*tans flexikoppel till en jätterädd Wira som skäller allt vad hon kan för att få bort den fruktansvärt skrämmande hunden. Gubb------ går och flinar och stövarn kommer mot Wira. Sedan när dom gått förbi får hunden lukte några meter bort från Wira, som fortfarande skäller i en hemsk rädsla. Synd att världen ska innehålla såna jvla idiothlveten. Ursäkta språket men jag kan inte uttrycka mig på nåt annat sätt just nu. Jvla gubbhlvete. Tack så mycket.
Hund 3 kommer, då har vi tagit oss till "vårt" ställe. Där skäller hon lite  men är hur duktig som helst! :D
Sen åkte vi hem och jag har bara hunnit fylla i loggboken som instruktörn vill ha på måndag över varje hundmöte. Sen har jag satt mig vid datorn och bloggar nu, efter att ha fått "svurit ur" mig om den där... saken med stövarn.

Imorgon har vi basket, teknik, på gympan, ska bli hur kul som helst!! :D Ska försöka mig på Michael Jordan-movet som Erikas lag har fått träna på ^^, sen får jag hoppas att jag inte foular så mycket som jag gör sedan jag slutade spela, hoppas det hinner komma tillbaka, skulle vara kul att vara duktig på nåt i gympan ;) Det kan behövas inför skridskorsäsongen ;)

Jag ska läsa "lite" i Skattkammarön tills imorgon, det kan behövas. Ska läsa snabbt och intensivt så jag kanske hinner se nåt serieavsnitt, eller rent av en film ;)

Höres!


Kommentarer
Postat av: erika

basket teknik, menar du snurra 360 innan korg? =)

2008-11-12 @ 20:19:49
URL: http://streetgirl.blogg.se/
Postat av: Ellen

Trist att hon fick d men så länge hon inte har några problem så gör det ju inget :) Och jävligt jobbigt med gubben och stövaren, det är något med äldre generationen och flexikoppel :P bara att ta djupa andetag hah.. Bra att det blir bättre med hundrädslan iallafall, beundrar dig :)

2008-11-12 @ 22:24:42
Postat av: Ellen

Trist att hon fick d men så länge hon inte har några problem så gör det ju inget :) Och jävligt jobbigt med gubben och stövaren, det är något med äldre generationen och flexikoppel :P bara att ta djupa andetag hah.. Bra att det blir bättre med hundrädslan iallafall, beundrar dig :)

2008-11-12 @ 22:25:46
Postat av: Ellen

Trist att hon fick d men så länge hon inte har några problem så gör det ju inget :) Och jävligt jobbigt med gubben och stövaren, det är något med äldre generationen och flexikoppel :P bara att ta djupa andetag hah.. Bra att det blir bättre med hundrädslan iallafall, beundrar dig :)

2008-11-12 @ 22:28:20
Postat av: Ellen

Trist att hon fick d men så länge hon inte har några problem så gör det ju inget :) Och jävligt jobbigt med gubben och stövaren, det är något med äldre generationen och flexikoppel :P bara att ta djupa andetag hah.. Bra att det blir bättre med hundrädslan iallafall, beundrar dig :)

2008-11-12 @ 22:29:58
Postat av: Ellen

Trist att hon fick d men så länge hon inte har några problem så gör det ju inget :) Och jävligt jobbigt med gubben och stövaren, det är något med äldre generationen och flexikoppel :P bara att ta djupa andetag hah.. Bra att det blir bättre med hundrädslan iallafall, beundrar dig :)

2008-11-12 @ 22:32:17
Postat av: Inger & Arragon

Surt att d:et skulle finnas där som en plump i protokollet, men nu vet du vad du har att arbetat efter. Så länge inte Wira har till synes några problem så är det väl bara att fortsätta som förut. Ja du, underliga människor får vi väl möta hela tiden och det är väl bara att inte sänka sig själv till hans grad och gå vidare, du får väl se det som en del i eran träning att bemöta både det ena och det andra.Hon skötte sig bra tycker jag. Fortsätt jobba.

2008-11-13 @ 10:30:10
URL: http://hem.passagen.se/arragon/
Postat av: Ellen

Ehm ojdå :O (A) datorn låste sig igår såååå eh, det får förklara allt.

2008-11-13 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0