Kontaktannons, hur blir din?

Min kontaktannons, hur blir din?? ;)

Hej, jag heter Hanna och bor i skogen där älgarna blivit galna.
Jag är en sportfåne och tycker om att låtsas att jag är en blind gubbe i en pool, samt protestera MOT djurens rätt.
Jag jobbar med att dressera daggmaskar där jag tänder eld på allt jag ser, och när jag kommer hem vill jag skriva kärleksbrev till Måns Zelmerlöw. Jag söker dig som tar i från tårna när du fiser.
Hör av dig!


1. Färgen på din tröja/linne:
Röd: i en soptunna i Lund
Blå: i en studentkorridor i Lappland
Grön: utanför systembolagets dörrar i Jakobsberg
Gul: med min mamma i Stockholm
Lila: i en baja-maja på en ödelagt festival
Rosa: vid regnbågens slut
Svart: i skogen där älgarna blivit galna
Vit: i en träkoja med insekterna
Annan: på en parkbänk i Uppsala

2. Ditt favoritbakverk
Napoleonbakelse: öppen och social
Princesstårta: dålig i magen på heltid
Arraksboll: kissnödig alltför ofta
Chokladboll: arg och grinig
Bulle: en riktig bitch
Kladdkaka: en odräglig alkoholist
Mazarin: en aktiv djurets rätt-aktivist
Småkaka: en riktig soffpotatis
Daimkaka: en sportfåne
Annat: dålig i sängen

3. Födelsemånad:
Januari: handla broccoli
Februari: supa mina föräldrar under bordet
Mars: blunda och hoppas på mirakel
April: åka ner till södra Sverige och befria palsternackor
Maj: kissa från gungor klockan två på natten
Juni: slänga andra människors strumpor i sjön
Juli: låtsas att jag är en blind gubbe i en pool
Augusti: mörda getingar på de mest brutala sätten jag kan komma på
September: ha matkrig med mina lärjungar
Oktober: dra random citat ur bibeln
November: linda in mig själv i toalettpapper när ingen ser
December: be till gud

4. Favoritdryck:
Läsk: göra supergoda fattiga riddare
Cider: hurra när 70-talsklassikerna kommer tillbaka
Öl: tvätta tårna
Vin: fylla tomma Cola-flaskor med tvättmedel
Vatten: sjunga i en låtsasmikrofon framför datorn
Juice: protestera MOT djurens rätt
Te/iste: blanda kortlekar
Kaffe: bli portad från krogen
Annat: slänga ut min tv genom fönstret och hoppas att jag träffar någon

5. (dominerande) färg på din vägg
Röd: som grisuppfödare
Svart: som dagisfröken
Vit: med att dressera daggmaskar
Blå: som underbetald gatumusikant
Grön: som sexleksaksförsäljare
Gul: som maskot till det lokala fotbollsförbundet
Lila: som högskolelärare
Rosa: med blinda och hörselskadade barn
Annan: i kyrkan

6. Favoritårstid:
Vår: för det mesta bara sitter och slöar
Sommar: smugglar ner droger i allas drycker
Höst: tänder eld på allt jag ser
Vinter: pillar mig i naveln

7. Ditt förnamn börjar på:
A-F: ringa upp första bästa kompis och skryta om mina sexerfarenheter
G-L: skriva kärleksbrev till Måns Zelmerlöw
M-Q:klä ut mig till clown och onanera vilt
R-V: kasta av mig kläderna och spatsera runt i mitt hem
W-Ö: slänga mig i sängen och sjunga med till Mama Mia

8. Ditt efternamn börjar på:
A-F: gillar att brygga te så att det står härliga till
G-L: tar i från tårna när du fiser
M-Q: delar mina intressen
R-V: kliar dig i skrevet på offentliga platser
W-Ö: smörjer in dig själv i olja på kvällarna

Hej, jag heter____ och bor (1).
Jag är (2) och tycker om att (3), samt (4).
Jag jobbar (5) där jag (6), och när jag kommer hem vill jag (7). Jag söker dig som (8).
Hör av dig!

Kommentarer
Postat av: streetgirl

haha najjs :P

2008-11-28 @ 17:19:31
Postat av: Sabine

Snygg ;). Sänd in den till VK så får vi se hur många svar du får ;P xD. Vad gjorde ni i skolan idag :)?

2008-11-28 @ 19:48:50
URL: http://www.freestylegolden.webb.se
Postat av: Angelica

Hej, jag heter Angelica och bor på en parkbänk i Uppsala.

Jag är Arg och grinig och tycker om att linda in mig själv i toapapper när ingen ser, samt slänga ut min tv från fönstret och hoppas att jag träffar någon.

Jag jobbar som grisuppfödare där jag smugglar ner droger i alla drycker, och när jag kommer hem vill jag ringa upp första bästa kompis och skryta om mina sexerfarenheter. Jag söker dig som tar i från tårna när du fiser.

Hör av dig!

2008-11-28 @ 20:24:57
URL: http://punfervokef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag heter Linnea och bor i en studentkorridor i Lappland. Jag är dålig i magen på heltid och tycker om att åka ner till södra Sverige och befria palsternackor, samt slänga ut min tv genom fönstret och hoppas att jag träffar någon. Jag jobbar som sexleksaksförsäljare där jag smugglar ner droger i allas drycker, och när jag kommer hem vill jag skriva kärleksbrev till Måns Zelmerlöw. Jag söker dig som tar i från tårna när du fiser.

Hör av dig!

2008-11-29 @ 10:03:55
Postat av: Annelie

svar; Jaa, Det är svårt att hitta bättre än basket. Förutom fotboll då;P hehe. Fin kontakt annons;D

2008-11-29 @ 13:40:31
URL: http://iamthehighway.blogg.se/
Postat av: Nilla och Soda

Det är någon annan som säljer sånna halsband också som jag köpt ifrån.:)

2008-11-29 @ 16:16:11
URL: http://www.soda-golden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0