Pluggis, det är jag det

Idag vaknade jag halv nio och var nere nio. Det är bra gjort tycker jag ^^
Det var nästan direkt hopp i varma ytterkläder så tjejerna skulle få busa. =) Då kom Arragon förbi och då fick de busa alla tre, så roligt de hade! =)

Idag har jag pluggat massor med växt och djurlivet. Nu börjar jag kunna mina hemmasnickrade instuderingsfrågor och plugglappar. Nästan alla i klassen har gjort instuderingsfrågor på något som vi sedan skickade runt till varandra, effektivt =) Kom dock på att jag lär mig bättre om jag läser och skriver ner små punkter på typ post-it-lappar och läser de om och om igen, se dat har jag fixat nu förutom mina egna frågor, har faktiskt tränat lite på de andra frågorna från kompisarna med =)

Måste börja med mitt etologiarbete (olika hundgruppers arbetsbeteenden) mer på allvar nu och lära mig alla anteckningar i det utantill till provet vecka 50...

De andra två porträtterna på tjejerna som jag har fixat, är dock inte lika nöjd med dom, men dom blev ganska bra ändå =)


Lilla goa Nilla <3



Lilla Bacon <3

Nä, nu måste jag försöka plugga igen... EH!

Höres!

Kommentarer
Postat av: erika

svar: nämen du tack ;) ;)



haha, va jobbigt å plugga :(

2008-11-23 @ 19:48:25
URL: http://streetgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0