Three Days Grace <3

Just nu sitter mamma och pappa och tittar på Svensson, Svensson, det är hur kul som helst! :P Men sen det bytte tid med dansbandskampen ser jag det inte längre, konstigt... Det är på tv just nu och jag sitter här och bloggar, fixar med hemsidan, försöker hitta nån som vill chatta lite plus lyssnar på "mina pojkar", det vill säga Three Days grace.

Jag känner hur jag bara myser av att sitta helt själv i köket och bara höra tangentbordet låta och mitt favoritband som spelar. Linnea kallar det garagemusik, jag håller verkligen inte med henne, det är bara perfektion. ;)

Det var länge sen jag tog mig tid att lyssna på dom, jag har befunnit mig lite i en Oliver James-period, helt super det med, men jag känner bara hur jag blir lugn nu av lite suverän punkrock, både i balladform och lite mer "upp-och-skutta-låtar".

Jag kan skriva in lite låtar ni kan söka fram på youtube, ni kommer inte bli besvikna, tro mig ;)

Never too late
Animal I have become
I hate everything about you
Time of dying
Pain
Just like you
Riot
Burn
Let it die
+ En massa andra som jag inte kan namnet på ^^

Alla Three Days Grace-låtar är väldigt bra, men vissa är ju dock bättre än andra.


(google-bild)

Ni som är lite mer för den här go'a krammusiken kan checka in Oliver James låtar:

The Distance
Long time coming (Angelicas favoritlåt)
The ride of your life
The greatest story ever told


Såå söööt ^^ (google-bild)

Imorgon är det farsdag, vi ska fira pappa när Erika kommer hem från Luleå - basketsäsongen har satt igång ;)

Igår blev hundarna inklickade, jag kunde sitta med öppen hand (med frolic) och dom tar det inte! :D

Hemsidan; Jag ska lägga ner ett stort fokus på fotoalbumet och försöka uppdatera the whole thing oftare.
Jag ska försöka fota mer till albumet mer, det ska bli roligt :)
Hemsidan kommer att bli svart med en beige-brun menyrad :)

Jag är lite besviken på min mobil... Det är en walkman, vet inte vad den heter och orkar inte kolla ;)
Enda från början (köpte den i mars från butik) har den brusat i högtalaren om man haft på högsta ljudet (inte särskilt högt ljud heller), ibland har den som stängt av sig typ,ibland när jag just tittat nåt och ska se nåt annat igen måste jag helt random starta om min telefon :S Sedan har den spruckit lite i plasten med... ska önska mig en ny, en kameramobil, med gärna 3 megapixel, så jag kan fota lite lättare på skolan, istället för att ha med mig en liten kamera. :)

Angående Idol hejar jag på Kevin, Alice och Robin B.
Kevin har verkligen sopat golvet med alla andra de senaste tre veckorna, Go Kevin!

Igår var det matteprov, kändes riktigt bra det, även om jag vet jag har ett fel ^^
På  bussen till skolan i torsdags snackade vi lite om favoritdisneyfilm, jag sa självklart Skönheten & Odjuret och Lilo & Stitch, innan det hade jag suttit och predikat om hur dom nya disneyfilmerna är mest för småbarnoch att det är klassikerna som är bra, så jag fick mig lite pikar där... ;)

 
Klicka på bilderna för att se dom större (google-bilder)

Mitt hår börjar bli långt, huuuu ;)

Min lilla laptopmus krånglar :(

Idag åt jag och mamma lunch på McDonalds, mmmmm ^^

Det här blev ett inlägg om lite allt möjligt ser jag ;)

Dagens Tjuvlyssnat:

Busschaufför (afrikanskt ursprung) ~45 kör en proppfull buss mot slussen.
Tant ~70 kommenterar att busschauffören kör "hackigt" och ber honom att ta det lugnt då många i bussen står upp och har svårt att hålla i sig. Busschauffören ignorerar henne först men tar en minut senare tag i micken.

Busschauffören: Det är inte alltid lätt att köra en buss som är proppfull, jag kanske ska göra det lite lättare för er! I mitt hemland är bussarna så fulla att busschaufförerna gasar tills de kommer upp i hög hastighet och trycker sedan ner full broms så att så många som möjligt flyger ut ur framrutan. Vad säger ni? Ska vi göra ett försök eller vad tycker tant?

Dagens Youtube-video - Three Days Grace: Time of dying + Supernaturalscener

Dagens onödiga vetande:
En myra ramlar alltid på höger sida när den är berusad.

Dagens Mamma Mia-låt:
Lay all your love on me

Dagens citat:
Den som står på tå står inte stadigt,
Den som rusar fram kommer inte långt.
- Laozi


Kommentarer
Postat av: erika

lay all your love on me är så bra :]

2008-11-09 @ 20:18:40
Postat av: Annelie

Kolls upp Wake up med three days grace, även en bra med dom

2008-11-12 @ 17:20:04
URL: http://iamthehighway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0