Träning

Idag fick vi igen växt- och djurlivsprovet! G! ^^ Yes vi som stod och pratade i morse om att vi måste fixa oss en omprovstid.
Åh vad skönt, nu kan jag fokusera på alla andra inlämningsuppgifter vi har.

Idag hade vi basket på gympan, så himla kul ^^ Sabine, Sara G och jag stannade kvar och sköt/layup tränade lite =)

Idag orkade jag inte träna hundmöten med Wira (ont i ryggen efter basketen och våra stolar) Men jag och mamma gick ut en snabbis med wira och lyckades stöta på två hundar.
De har fått träna på ett trick till etologiarbetet, var sitter svansen ;)


Jag lovar, bilden är inte monterad, Wira uttrycker sina känslor till mig ^^
Hahaha, Wira håller på att lära sig skall till hundträningen, så jag kan lära henne tyst sen ;)


Nilla tränar etologiträningen =)

På tal om våra stolar... Jag frågade Arb.miljö-läraren vad jag skulle göra om jag får ont i ryggen av stolarna. Han frågade ett svar: "Har ni fått se filmen som handlar om stolarna?" Nej, det har vi inte så han gick och hämtade den och visade oss, så nu vet vi hur vi ska sitta och när vi ska sitta så, ytterst tacksam är jag =)
Sen sa jag när det var fem minuter kvar på arb.miljölektionen att jag saknar lekstunderna i skolan ^^ Då sa Filipsson att vi kunde få leka en lek de sista minutrerna ^^ YEEEEY! :D
Det blev "äggvälling" Amanda gav oss en bokstav som vi skulle komma på ett bilmärke, ett europeiskt land, ett vattendrag och en stad som började på den bokstaven. På D kom jag på bilmärket Dodge och på E vattendraget Eufrat ^^
Det slutade med att Filipsson vann över mig o Ellinor03 som kom före Anna o Sabine, så silver känns bra ^^ Eller hur 03?? ;)

Imorgon ska vi julpynta litegrann tror jag, har med mig lite smått och gott ;)
Imorrn är det fredag, det betyder fredagskaka. Anna såg en mattant som kletade nåt på nåt annat, så vi misstänkte att vi kanske skulle få minibiskvier! ^^ Men vår Djurkunskapslärare som stod framför oss sa att det nog var för att skolan skulle sälja de på julmarknaden :(

Fick hem skolkatalogen idag :D
Kåla är med på en bild och Kålas mamma med :D Måste skanna in det ;)

Erika har gjort en jättesnygg design åt Nilla, kolla in den vetja! :D

Kommentarer
Postat av: linnea lu

haha, ja det kommer jag ihåg att du har sagt. du ska ju jämt ha choklad och sånt när du är sjuk.



äre svårt med växt- & djurliv? haha vi läser då inget sånt. fast i naturkunskapen lär vi oss om bergarter nu. astråkigt!



har kommit på vad jag ska ge dig i julklapp. tänkte att du måste få något litet!



vi ses, jättekram!

2008-11-27 @ 19:25:57
URL: http://lundmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0