Cooper

Glömde att skriva ut hur det gick på det omtalade, föraktade cooper testet. Ett helt inlägg om det hemska xD
Jag sprang med Ellinor 03. G-gränsen var på under 15 minuter (för er som inte vet är cooper testet ett "löptest" på 2,3 km)
Vi kom in ungefär samtidigt, min tid blev 16,48 tror jag... Visst, nästan två minuter efter G-tiden men jag är ganska nökd :)
Min kondition är lika med noll, jag prkar inte springa så långt i sträck. Men jag är nöjd för att i vårterminen i 9:an, det vill säga ett halvår sedan, sprang jag på typ 17,30 och jag har inte gjort något som helst åt att förbättra min kondition, jag är nästan stolt ^^
I alla fall snackade vi med läraren efter vi hade slutat (man fick springa om nästa gång om man ville/behövde) han var asschysst!
Jag: Vi kom in på 16,48. Fick vi IG?
Han: Nja, det är gränsfall, men det viktiga är att man kämpar, och det gjorde ju ni.
Jag: Så vi behöver inte springa om?
Han: Nej, ni kämpade och det är det viktigaste så ni får nog G.

YEEES!!! ^^

Det nya halsbandet jag skrev om :)







Nu ska jag åter se dansbandskampen :P

Kommentarer
Postat av: erika

jag har ju liksom hatat henne ;P men hennes låtar är okeej ;)



Va bra att du fick G, asså det är ganska svårt att springa 2.3 på 15 min. jag sprang 2 km på 12 min. så.. ;) det är bra jobbat! (=

2008-10-19 @ 11:03:14
URL: http://streetgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0