Freestyle på youtube

Idag har jag lagt upp två filmer till på vår youtubeanvändare :)

MAMMA, TITTA INTE PÅ LÄNKARNA!!! ;)
Nillas improviserade program
Wiras improviserade program

Idag hade vi dataprov, jag hann allt och blev grymt nöjd, för jag visste hela tiden vad jag gjorde ^^
Vi hade även en engelskaredovisning, det gick bra, jag tyckte inte att jag behövde kolla så mkt på papperet :) (hade glömt bort det totalt och såg engelskalektionen igår kväll när jag skulle gå och lägga mig... en "lätt" panikattack, men jag använde mig Jacks - från Lost - teknik, och se, efter det var jag nästan lugn igen :P)

Imorgon har vi en bra dag! :D

Djurkunskap en timme
Nåt randomämne xD
Typ lunch
Djurkunskap i TVÅ timmar!! :D
Cooper testet x(

Förra veckan spöregnade det, så vi fick spela innebandy istället. Imorrn ska vi springa 2,3 km, hoppas det inte regnar. Vill ha det bortgjort så jag slipper gruva mig xD




Kommentarer
Postat av: streetgirl

hur gick coopertestet? =)

2008-10-16 @ 16:30:22
URL: http://streetgirl.blogg.se/
Postat av: jacqueline

Haha, nej Raffe kan inte hela klass 1 än. Vi jobbar på i egen takt ;) Jag vill ha sommar!! Inte kyla och vinter....

2008-10-16 @ 21:09:44
URL: http://www.essba.se/briard

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0