Hmmmm....

Det här är konstigt... vi skulle byta djurkunskapen mot växt- och djurliv idag, men läraren är inte här... Har jobbat lite med arbetet om rutan på datorn...

idag har vi orientering här på skolan, det blir ju INTE skoj... vi kommer säkert slira på barren i skogen pga av all fuktighet, jag lovar det kommer regna innan eller under idrotten.

Klassen ska nog på bio på onsdag och se Patrik 1,5 det kommer li hur kul som helst! :D

en grymt deprimerande sak, nästan lika deprimerad som idrottstimmen ;) är att enligt växt- och djurlivsboken finns det hajar utanför sverige... min anledning om att inte bada i hav är sann, känn på den! ;) Frågan är ju dock om dom finns på östkusten och nära land, men dom finns ändå där och det är tillräckligt för mig.

jag åt bra frukost idag ^^ en skål flingor, special K red berries och en kexchoklad xD Så då jämnade det hela ut sig ;)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hahaha - hajar! xD

2008-10-02 @ 15:26:52
URL: http://www.essba.se/briard
Postat av: erika

haha ofta hajar finns just utanför, dom är ju minst 500 meter ut ;P xD

2008-10-02 @ 16:27:08
URL: http://streetgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0