Lagård ^^

Idag var vi i ladugården i en timme. Vi började med att gå till kalvarna <3
När läraren kom fick vi som inte tagit tempen på vår kalv göra det, jag gjorde lte fel, men jag kan det nu :)
Sedan hoppade jag in i en grupp där vi skulle mata en ko med vatten ur en pet-flaska. Det var klurigt att få upp ettt starkt huvud, sticka in fingrarna i mungipan för att öppna munnen, in med flaskan, och handen under hakan igen och hälla. Men jag lyckades, tillsut xD

Nu är det datakunskap snart, Tryggve skulle vara här för 20 minuter sen....

Idag är det korvstroganoff till lunch.

På måndag v 43 ska inte jag åka hem från skolan, jag och Ellinor mjölka. Jag sa att vi vilel mjölka på kvällen, då slipper vi vara i lagårn typ halv 4 om jag fattade det rätt :P Nu ska vi var där på kvällen kl 16, så vi måste ha med oss massor av fika för det skulle typ inte bli klart förrän klockan 6 - halv 7... men det ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: erika

hehe, kul att mjölka :D

2008-10-08 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0