ledig

Nu är det inte länge kvar till lov :D

Gjorde bort provet idag, kändes bra :)

Vi hade boxning på gympan, det var en kille i jordbruk om slog ganska hårt (huvud o mage var det vi skulle träffa, inte hårt. Men han var jättetaggad och var överallt, jag orkade inte göra nåt tillbaka xD) mot för vad de andra hade gjort. Lite ont i huvudet har jag... men det går snart över.

I min lycka om snart lov (och alla kakor som jag kommer äta imorgon ^^) Får ni en massa bilder! :D






Den absolut snyggaste hunden som finns!!! :D




Så fantastiskt söt man kan vara då ^^


Charmig ;D




Den här bilden vet jag är fotad av Erika

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: erika

haha till mig sa hon i högstadiet xD xD



Har inte jag tagit bilden på Nilla oxå? :S

2008-10-23 @ 17:47:51
URL: http://streetgirl.blogg.se/
Postat av: Svar:

Jo det har du gjort, det tänkte jag inte på xD

2008-10-23 @ 19:36:19
Postat av: Josefin

Vad har hänt med Wiras nos? :/

2008-11-06 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0