Motiviation igen!

Mamma har gett mig motivation till träna igen :D
Jag tänker inte ge er så mycket ledtrådar, men det innehåller min favvorithundsport och mina två bästa vänner :D
Jag har en månad på mig, mamma får inte veta låt, program eller hur det går med träningen, det får inte komma fram innan första november :)

Ni som vill veta låt till Nilla kan maila mig, mamma får ju inte veta, så om jag skriver ut det här, pajar jag liksom hela idén  ;)
Wiran har inte fått sin vald en, men vi har ett förslag med potentiell :)

Imorgon är det cooper test, jag tror jag är sjuk ^^ Det är bättre på Forsis, för nu vill dom bara se en förbättring på tre år, på Grubbe gick det på tid, hmpf.





Dagens citat:
"She made TV dinner, my favorite!" - Fred

Wiran fick en jättelång prommis idag, runt hela Umedalen :) Lite freestyleträning på kvällen med, sisådär 40 min :)
Nilla fick springa lite lös i skogen och busa med mig :P + lite freestyle hon med :)

Höres! :)


Kommentarer
Postat av: Nilla och Soda

10 kronors hamburgarna är ingen favorit. bara en jävla massa ketchup:p

2008-10-09 @ 14:28:13
URL: http://www.soda-golden.com
Postat av: erika

hehe, jag vet vad osm händer... ;)

2008-10-09 @ 18:12:25
URL: http://streetgirl.blogg.se/
Postat av: Ellen

Låter spännande! :D

2008-10-13 @ 12:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0