Ny design

Erika har gjort en ny, helt fantastiskt fin halloween-design åt mig! :D Tack! <3

Idag har jag mjölkat, både för hand och med maskin, jag gjorde fel ibalnde, men det löste sig :P
Det var lite halvcoolt att mjölka för hand när man väl kom på tekniken :P Det handlade om rätt och rätt sorts tryck och vinkla spenen rätt xD Men det gick ju :P

På etologin studerade vi grisars beteende i en intervallstudering (eller nåt sånt). Jag och Anna döpte våra grisar till kryss, streck, prick och ring xD

Har pluggat för djurkunskapsprovet i en timme och 20 minuter i sträck, det går bra när det är ett så intressant ämne :) Ska plugga på bussen imorgon och på sovmorgonen och så mycket jag kan för att klara allt. Lite tråkigt, för på sovmorgonen brukar man vilja hinna ner till kalvarna ett litet tag ;)

Igår beställde jag en bok från adlibris: Drawing made easy: dogs and puppies den kommer, om jag har tur, i slutet av den här veckan :)

Idag var det -3 grader när jag vaknade, det märks att man bor i Norrland ;)
Men det blir dock fortfarande plusgrader på dagarna eftersom det regnade idag, och snöade inte :( längtar tills den första snön kommer! ^^

Jag har duschat, men känner fortfarande ladugårdslukten xD "sitter den i näsan" mån tro?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vsg ;D



då vi gick till skolan var det -3 ;P

2008-10-20 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0