The capercaillie

Idag ringde jag till Simon och frågade honom lite om tjädrar, det var intressant.
T.ex. att ögonbrynet på dom blir större när dom "spelar" ;) Så sa han: "Och en tjädertupp låter ungefär så här.." och så lät han precis som tupparna på alla youtube-videor jag har sett, det var coolt :P

Idag har jag varit ute med hundarna i regnet. Jag hade glömt mina stövlar och regnbyxor i skolan, smart.
Så jag hade på mig täckbyxorna (som tål regnet), fleece, regnjacka, halsduk, pappas stövlar och två par tjocksockar. Jag frös inte ^^

Imorrn är det julafton, höll jag på att säga, men det jag menade var ju djurkunskap och etologi, åh vad kul! :D

Bjuder på foton jag tog från semestern i Lycksele i somras :)

Brunbjörn vet jag att den heter ^^


Lodjur, och nu ska jag stajla lite här; Lynx Lynx ;)

Kommentarer
Postat av: erika

haha, julafton, jag ba: vilken värld lever hon i?? ;P ahhahaha



Lodjuret är assnyggt!! =)

2008-10-05 @ 20:09:37
URL: http://streetgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0