Bättre

Jag åkte hem i början på växt- och djurlivtimmen...
jag bestämde mig för att ta en värktablett mot ryggvärken, men mina ipren som jag har haft med mig var slut och kvar låg en receptfri voltaren som en liten reserv. Vi trodde att jag skulle kunna ta en sån, hade aldrig tagit en förut, men eftersom den är svagare än ipren och pappa tål den (som inte tål ipren som jag tål) skulle det ju inte vara nåt problem ju.
men efter en kvart-20 minuter släppte ryggvärken för att ersättas med illamående och lite mer ansträngd andning. Usch, obehagligt, hela kroppen kändes annorlunda och ryggvärken kom snart tillbaka. Ringde efter hämtning, då illamående, tjock hals och andnings"saken"... när mamma kom till skolan hade jag fortfarande ont i ryggen men lättare att andas. Åkte hem och vildae ryggen medan voltarenen gick ur kroppen, så nu är jag mkt bättre :) Hade tydligen inte sett bra ut alls innan jag åkte hem.
som tur var fick jag veta att jag inte hade missat nåt mycket alls :)

Försökte mig på lite matte såhär 2 dagar innan provet, men eftersom det saknas en facitsida blir det ännu svårare! nu är jag på några ekvationer, det kanske mamma kan klara av att hjälpa mig med, hoppas det.

Erika har bakat cookies! :D och hon såg på avstånd hur Wira sträckte på halsen och slickade lite försiktigt på en cookies kant xD så bacon fick sig en smärre utskällning ;)


Kommentarer
Postat av: erika

ja, du får krya på dig ´med cookies ;) ;)

2008-09-26 @ 16:30:06
Postat av: Astronauten



Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986

2008-09-26 @ 16:37:32
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0