Hundarna + Utmaning

Helgen har bestått av pluggande till växt- och djurliv-provet, ikväll mitt i mitt sista pluggande kände jag bara "nä, jag orkar inte längre" så det blev inget mer med det... Men hundarna har fått ha roligt :)
Nilla har tränat lydnad, japp, det stämmer, freestylen har vi tagit lugnt med ;)
Och Wiran har fått träna lite på lydnad hon med och idag shejpade jag henne lite med en post-it-lapp som hon skulle sätta nosen mot, men det slutade med att hon tog dom i munnen och flyttade runt fram och tillbaka när hon inte fattade vad jag menade xD

Jag tar bilderna från Nillas blogg ^^





Titta hur Wiran går xD

Nilla med skolans kvigor :)

Så blev jag utmanad av Nilla:

Fem saker i min frys:
1 Köttbullar
2 Glass
3 Viltspårsklöv
4 Gräddstuvad pyttipanna - pappas
5 Fiskfiléer

Fem saker i min garderob:
1 Kläder, por supuesto
2 Porslinssaker som jag inte har framme längre...
3 Gamla teckningar
4 Gammalt skolmaterial
5 Skor
 
Fem saker i min väska:
1 Börs
2 Tuggummi
3 Penna
4 Liten kalender
5 Lapp med biblos öppettider

 Fem saker i familjens bilar:
1 Verktyg
2 Hundvattenflaska och vanliga vattenflaskor
3 Kvitton
4 Skivor
5 Toapapper  .

Fem personer jag utmanar:  
Ellen, Nikke och Benny
Jacqueline, Falme & Raffe
Nilla & Soda
Mamma Fina
(Wiras mamma)
Bosse (Wiras bror)


Ha det bra!
Hanna, Wira & Nilla


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken fin bloggdesign! :D

2008-09-14 @ 21:27:01
URL: http://streetgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0