Löp och gym

Igår var jag med Angelica på IKSU sport och gymmade i två timmar och avslutade sen med tre längder i simbassängen och bubbling i bubbelpoolen :) Bubblingen måste ha varit rejält avslappnande ller nåt, för jag har ingen träningsvärk idag, trots att jag inte stretchade.

Vi misstänker att Wira löper nu, hittade några fläckar på golvet... Var ute med henne idag och "letade hundar", för att kunna träna hundmöten :) Det gick hur bra som helst, såg alla hundar utom en före Wira, så jag kunde lugnt ta unden henne på sidan, sätta ner henne och bara mata på med godis :) När det sen funkar till 110% ska jag minska godis och avstånd :)
Första hunden flåsade till när den gick förbi och då morrade hon lite, men inget mer, andra och tredje hunden brydde hon sig inte om utan åt bara godis och tittade :) och den tredje hunden märkte hon före mig :D Hund nr 4 var samma hund som den första och då skällde hon lite men lugnade snabbt ner sig :D
Sen igår mötte vi en schäfer på skogsbilvägen nere på Änge och hon bara åt godis, inte ett ljud! :D

Imorgon är det tre timmar häst på skolan, jag som är lite rädd ^^ När vi red på Lycksele Djurpark vågade jag inte åka på den stora hästen utan red på en liten åsna xD UNdrar hur det går imorgon, vi ska nämnligen vara klädd för ridning och körning.... ;)
Sedan imorgon på gympan ska vi ha orientering, men under de 20 första minuterna har vi skolkatalog-fotografering, vi ska ha på oss våra nya arbetskläder, om vi sen ska hinna lämna av dom i våra skåp och sedan byta om till gympakläder har vi ändå bara typ 20-25 min på oss att orientera, känns lite meningslöst...

Måste ju ringa till Simon och prata lite med han om tjäderjakt/fridlysning och annat runt tjäder :) Ett engelskarbete där vi ska jobba med ett djur som finns i Västerbotten.


Lilla Nilla, 12/6 -04 samma dag som vi hämtade henne <3


Lill-Wira <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gud vad ni verkar ha roliga lektioner! :o för mig är det mest artimetikens fundamentalsats och annat skit ;O



Hah nono, bilar är en stor störningsgrej ;( sedan beror det på dagsformen om han vill fokusera eller inte ;)

2008-09-21 @ 20:54:50
URL: http://nogg.se/Bennikell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0