Sovmorgon

Idag hade vi sovmorgon, men jag ville inte gå, så det var bara att kliva upp så jag hann med bussen ut hit. Men jag fick med mig Amanda och Ellinor 03 till att gå ner i lagårn där vi kikade på kalvarna och fotade dom :)


Eftersom det avr så dåligt ljus ville kameran ha en halv sekunds slutartid, det märks på bilderna xD Kåla posar vi foderkrubban :P

Halvfokus på Kålas öga ;)

lagårdskatterna är feta, alla tycker synd om dom och tror att de inte får nån mat, så alla matar dom xD
Den här katten var och slickade i en mjökhink som stod där i lagårn xD


Min ko heter Larva, jag gillar min kalv mer ^^ Men Larva är lite skygggare...

Hon är stor och ligger och idisslar i båset :P det  är inte ofta man ser den kon, inte, men det är nog för att hon har varit ute under tiden vi gått här :P

Sedan gick vi till minigrisarna, dom är coola :P

Kommentarer
Postat av: erika

åh vad söt Kåla är! fastän du inte fick bästaste fokuset ;)

2008-09-30 @ 16:32:45
Postat av: Charlotte

Sv; Ja, inget slår körsbär <3



Aawh så söta kossor :O <3

2008-09-30 @ 19:23:42
URL: http://aekitsune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0