Värsta dagen hitills.

Den här dagen verkar bli jättejobbig!
Vi har haft datakunskap och jag har suttit en timme med ryggont och uppgifter jag blir störd på. Det funkar inte.
Min telefon har nästan ingen ström på så den är avstängd....
Snart är det växt- och djurliv, vi måste säkert ut till våra rutor, neeej....
svenska, analysera noveller, funkar ganska bra, ftersom jag o anna får allt gjort utan att behöva vara superduperseriös.
Engelska ska vi fortsätta skriva om tjäder, men jag hittar inget, jag måste verkligen ringa till simon nu...
Dagens lyckopiller kommer bli fredagskakan.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha sucker ;)

2008-09-26 @ 13:37:39
Postat av: Hanna

tack angelica, det värmer ;)

2008-09-26 @ 15:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0