YES!

Växt- och djurlivfröken kom in idag och berättade att alla hade fått G på provet :D Wihooo! :P

Sara och jag pratar om att ta bussen upp till Boden nästa helg för att kika på U-dm, hoppas verkligen det blir så och att ryggen håller för en bussresa på 5 timmar och att sova där, det skulle vara så kul!!! :)
Jag funderade ju på att vara med med Nilla i freestyle, men det blev ju inte så utan Nilli var så skendräktig så det blev inget, men att fara dit och titta skulle vara kul :)

Snart börjar svenskan och sen ska jag nog få skjuts av Sabine och hennes mamma till min mammas jobb där jag ska söka reda på Dirty Dancing 2 på youtube ^^

Kommentarer
Postat av: Erika

Yihoooo, kul att du fick G på provet!! =)

Jag tänkte typ oxå på att se DD 2 idag, :) konstigt att vi tänkte samma sak ;P

2008-09-15 @ 15:41:02
URL: http://streetgirl.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vaa nej, ska ni komma och kolla på u-dm? :O Du får säga hej om du ser mig och Benny, jag rusar alltid förbi alla så ta inte illa upp om jag skulle missa dig :)

2008-09-21 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0