Bus idag!

Idag har tjejerna fått busa  Nilla frös efter någon minut, men hon fick i alla fall chansen.






Bilderna utan täcke är från igår. Idag är det -16


Lillan fryser

Wira däremot sprang och sprang och sprang


Så här mycket lössnö har vi sedan det massiva fallet i torsdags




Hon tycker att det är så mysigt!






Paus


"Jag skäller på dig, Hanna!"








Hahah jag tycker hon ser ut som en australian cattledog med all snö i ansiktet

Imorgon är det kurs!  Hoppas det går lika bra som det gick på skolan i onsdags!
I slutet kunde Timo (hunden som tycker minst om, han är en samojed och hans signaler blir då så tydliga) skälla och titta på henne och hon satt bara där!!!   Men hon svarade ibland och hon startade det hela många gånger, men ändå!  Hon var så duktig i onsdags med eftersom Timo tränade ute med

Skolveckan är äntligen slut! Det har varit massvis med skola och jag har två större arbeten till på tisdag (raspresentation och inlämning om Old English Sheepdog i Hund samt en labbrapport efter ett helt nytt sätt, tror jag har inte tittat så noga på det,om lågfärgslabben i Kemin). Idag har jag bara varit ute med hundarna än så länge, Wira var väldigt samarbetsvillig!  Hon sprang iväg och kom när jag ropade för att få bilder  Det var så roligt att fota idag när det var så ljust att jag kunda ha på den snabbaste slutartiden.

Jag har även hunnit käka en semla, mums!

I eftermiddag är det Cometsmatch som vi ska på och ikväll är det Åkullsjön - Umedalen i Futsal som vi ev. ska se.

Igår kväll åkte jag och mamma och köpte en skoterhjälm, intergral (elr hur det stavas) med visir. Det är inte i kol- eller glasfiber, men i vinter kommer jag väl bara lära mig köra och testa, så det behövs ingen värsting
Jag och pappa skulle kanske upp till farmor och farfar idag för att köra på åkern och testa lite, men det är ju så kallt! Där var det t.o.m. -20  

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Härliga bilder :D.

Japp vi får boka på måndag, men följer din mamma med :)? Blir nog Bailey som följer med (om man får följa med då) till utbildningen :). För känns som Wilma är en agility/lydnad/utställningshund, men Bailey ska ju bli en riktig freestylehund, kan lite grunder redan :).

Hehe, har inte heller tittat så mycket på färgerna, men ska göra det senare ikväll :).



Härligt att det går så bra med Wira, ni är så duktiga ^^!!! Fast det vet du ju att jag tycker ;)

2009-02-07 @ 14:00:28
URL: http://www.freestylegolden.webb.se
Postat av: Nilla och Soda

dom två första var rätt, den tredje vet jag inte själv:P den fjärde va rätt men den sista va fel :P

Det var en Irländs setter:) 4/5 rätt. MVG till dig:P

2009-02-07 @ 16:07:47
URL: http://www.soda-golden.com
Postat av: Angelica

Ja, hon var faktiskt duktig :)



Fan så mkt snö det är! :O

^^

2009-02-07 @ 17:51:15
URL: http://punfervokef.blogg.se/
Postat av: erika

oj vilka härliga bilder! :)

2009-02-07 @ 21:00:35
Postat av: Ellen

Ledarskapsutbildning steg 1 ;)

2009-02-08 @ 18:52:09
Postat av: Ellen

Men hanna måste kritisera dig lite, du bloggar för sällan! Mycket fina bilder! Blir spännande att träffas. Vilket hotell bor ni på? :)

2009-02-10 @ 20:09:42
URL: http://nogg.se/Bennikell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0