Kurs, gång 1

Idag började Wiras allmänlydnadskurs på Strandvallens Hundskola.
Det finns inte så mycket mer att säga än att hon var helt super!   
Hon skällde någon gång, men var duktig ändå och vi kunde stå tillsammans med gruppen!  Det har ingen som helst betydelse att Eva-Karin (instruktören) stod där med vatten i högsta beredskap  Nämen Wira var verkligen superduperduperduktig idag!  Läxa till nästa gång är att träna på ögonkontakt  Det ska nog inte vara allt för svårt att klämma in mellan allt det jobbiga pluggandet (utom hundkursens läxor och prov såklart ).

Har försökt mig på en ny design, genom att koda, jag har kommit till bannern och knapparna. Jag har försökt att få in en body-ruta genom att titta på Sabines kodning  Men det lyckas jag inte... Så jag måste testa lite till  Den kommer att bli blå

Nu ska jag nog börja pallra mig isäng snart, kemiprov imorgon. Har inte pluggat så hysteriskt mycket som jag har gjort förut, för det orkar jag inte längre. Sådeså

Har valt ras till det egna rasarbetet i hund, Old English Sheepdog, tänk det ni

Kommentarer
Postat av: Nilla och Soda

Du har fel :P

Kurs är ALLTID kul :) Även om det går dåligt! :D Jag vill börja på kurs ! NU

2009-02-01 @ 23:18:17
URL: http://www.soda-golden.com
Postat av: Ellinor

Myehehe!! Hej på dig trollhanna^^ Har du tittat in min blogg på senaste tiden? Jag har varit jääätteduktig på att uppdatera med två nya blogginlägg!! Jag känner mig oerhört duktig^^ Jag vill också kunna göra en egen design.. :P

2009-02-02 @ 18:50:01
URL: http://ellilektra.blogg.se/
Postat av: stina

ni var kanon duktiga, wira var ju hunden som var klart lugnast i slutet när alla var inne i stugan.

vilka framsteg ni gör

stina

2009-02-04 @ 16:20:02
Postat av: Hanna

tack så mycket för den roliga kommentaren stina!! :D har du nån blogg? :)

2009-02-04 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0