En liten update här

Än en gång har det gått lite längre mellan bloggarna.  Jag skyller helt klart på fenomenet skolan.

I alla fall vaknade jag imorse och tänkte vilken dag är det? Jo, tisdag och så kände jag ångesten och såg verkligen inte att snart är det helg... Usch.

Idag var det hundlektion  Wira var superduktig!!  Finns inte så mycket mer att säga, hon kunde stå mitt i gruppen!!!  
Fick veta att jag hade MVG på hundprovet, skönt.  Redovisning av hundras kändes ganska bra
Däremot specade jag sönder under svenskan när jag fick reda på att jag ionte tagit med allt.... Gaah!

Det blev tyvärrr ingen kurs i söndags för mig och Wira... Vägverket hade varnat för mycket besvärligt väglag så mina chaffisar strejkade för 2 timmars bilfärd på just den omvarnade vägen...

Imorgon är det friluftsdag, jag och några tjejer i klassen ska pimpla och baka tunnbörd i Bastuträsk  Jag ska äta en superdupergod, den allra bästa, picknicklunchen, kall Felix pizza

På fredag har vi planerat en tjejmiddag, dock blev vi bara fyra stycken, men det blir ju kul det med
Bestämda rätter: Mexikansk Lasagne (fixar jag)
Glass i ugn (fixar Anna)
Sedan ska vi hålla till i Sabines lägenhet, är vi coola eller vad???

Jag är lite slutkörd, så jag orkar inte göra något mycket alls... Jag måste klippa Wiras klor nu... Gruvar för ryggrn rasar säkert i sådana här förkylningstider, även om jag inte är helt förkyld (tror att det är en stor anledning att skolan har slängt in mig i väggen, nära in på iallafall)


Funderar på att förstora upp den här till ett A3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Glass i ugn lät spännande? :D Har du tagit den bilden? Hur fin som helst!

2009-02-11 @ 13:09:26
URL: http://nogg.se/Bennikell
Postat av: Sabine

Du & Wira var som vanligt SUPER!!!! Snart MÅSTE ni följa med oss på tävlingar runt om i sverige, för himmlar så fort det gått framåt, att hon nu ville leka :). Hon har ju en gräsligt snygg fjärr, blev så impad, ni är så duktiga :D!!! SLCH & FSDIII framtida titlar ;)?!

2009-02-11 @ 18:59:17
URL: http://www.freestylegolden.webb.se
Postat av: Sabine

Hela komentaren försvann :(.

Ni var som vanligt helt SUPERBRA!!! Ni har gått så enormt fort framåt nu, och med jättekliv!!! Ni är så duktiga :D!!! Snart får ni lov att starta i lydnaden, för j*klar vilken fjärr hon har :O!!! Ni är så duktiga :). SLCH & FSDIII framtida titlar ;)?

2009-02-11 @ 19:02:44
URL: http://www.freestylegolden.webb.se
Postat av: stina

skit bra att det går så bra för er med träning. tänk första gången hon kom till strandvallen.

ps

jag fick också MVG på hundprovet :P

2009-02-12 @ 09:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0