Utmaning!

Vi har blivit utmanade av Nilla.

Gå in i mappen mina bilder. (evt Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.


Jag och Wira på den här bilden alltså xD Grimasvinnarna  xD

Vi hade bara 4 mappar så jag började om igen

De som är utmanade är:
Freestylegolden
Ellilektra
Punfervokef

Ellen, Benny och Nikke
Nilla och Soda
Jacqueline, Flame och Raffe

Kommentarer
Postat av: erika

najjs bild =)

2009-02-03 @ 16:11:14
Postat av: Ellen

Kul med utmaning :) Ska göra den imorgon!

2009-02-04 @ 23:04:00
URL: http://nogg.se/Bennikell
Postat av: Sabine

kul :D. Ska göra den i helgen då jag ev åker till pappa för alla bilder är på den datorn. Men måste vara frisk, pappa vill inte ha dit någon sjukling så han också får feber & allt vad influensan har med sig ;). Han är livrädd för mig just nu xD.



Vad gjorde nu idag :)? Får se hur jag är imorrn om jag kan komma åtminstone på en lektion, vill inte att det ska bli som i onsdags :(. Men inte så mycket feber idag, dock orkar jag inte så mycket ännu :/.



När jag är frisk måste vi träna hundmöten igen ;). Ni har ju gått så otroligt fort framåt, och är så kul att kunna hjälpa till på något sätt :D! Om något år kanske vi får se er på lydnads/freestyle planen ;D!!!

2009-02-05 @ 19:50:07
URL: http://www.freestylegolden.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0