Wira 2 år!

Ja, ännu en gång lång tid mellan och ännu en gång samma orsak, skola!

Hundarna har tränat på som vanligt och Wira har varit både på kurs och skola
På onsdagen hade vi första praktiskt lektionen i baskmin, vi fick köra med traktor  Sladda fick vi göra också, askul

Wira fyllde två år igår, söndag, och Nilla hade namnsdag :)
Det blev så klart en tårta


Gott? Yes! ^^
(Som vanligt kan ni klicka på bilderna om ni vill ha de större)

    

Wira och Nilla har träffat Bailey och Wilma i helgen. Båda mina dogs gillade Bailey
  

Så har vi busat på Änge med :)




Busunge :)




Lillan :)





Bus på gården har hunnits med också :)

      

Idag har jag varit sur... men så blev jag mycket gladare när det var stans skönaste busschaffis! :P
Har åkt med honom en gång tidigare, då spelade han Don't worry be happy om och om igen, på riktig volym och inte smyglyssna på nyheterna som de andra chaffisarna gör ;) Iaf så spelade han olika reggaelåter idag, kändes bra, fick coola ner lite ;)
Sedan gick jag, Anna, Elli 03 och Sabine och Bailey på stan och tittade på snöskulpturerna, det var roligt :)

I helgen har jag hunnit köra skoter med, som en liten parentes ;)

I veckan är det 2 matte nat. inlämning, kunna kemijoner och så skulle vi ha ett ekologiprov, men Annette var schysst att flytta det. Men lite tjorv blev det... Aja, whatever, det är borta ur världen nu i guess...
Så har vi en bokrec som ska in på engelskan nån gång....

Imorrn är det temadag, det ska väl bli ganska skoj :) Det är semeldagen med, så jag hoppas på att skolan bjussar på en ;) Det går lite rykten tror jag :P
Det är även UHUmöte immorgonkväll.. :)

Nä, nu ska jag avsluta denna lilla monolog innan datorn kruppar ;)

Seeya!

Kommentarer
Postat av: Bonzo

Grattis i efterskott på 2-årsdagen! :)

2009-02-25 @ 13:35:50
URL: http://roczo.blogg.se/
Postat av: Ellen

Stort Grattis Wira! Tårtan försvann fort förstår jag? :D

2009-02-25 @ 21:43:28
URL: http://www.nikbenell.webs.com
Postat av: erika

grattis Bejrut!

2009-02-27 @ 18:45:55
Postat av: sabine

Nu vill jag veta, hur gick det i fredags på nationella ;)?

Hundpromenaden får nog vänta tills mitten av veckan, är fortfarande lika dålig och fick skippa instruktörsutbildningen idag :(.

Men visst är det skönt med lov :D?!!!

Tänk att Wira är två år nu :), tiden går så fort! Kändes som nyss att hon hade hängöron :)

2009-02-28 @ 12:34:11
URL: http://www.freestylegolden.webb.se
Postat av: Jacqueline

GRATTIS WIRA OCH NILLA I EFTERSKOTT! :D

2009-02-28 @ 15:18:03
URL: http://www.essba.se/briard
Postat av: sabine

Stackars dig som också är sjuk :( inge kul alls.

Jadå, perfekt tajmning med skendräktighet, precis sådär nu 12 dagar innan tävlingen och alllt, så hoppas vi kan fara ändå :(.



Vadå? Det är ju tur att man är sjuk på lovet, då slipper man ju missa saker och bli helt galet stressad ;)

2009-03-02 @ 13:37:48
URL: http://www.freestylegolden.webb.se
Postat av: Elli 03

Yay! Jag blev oxå nämnd! Hehe :) Reggeachaffisen äger! Grattis i efterskott Wira!! Lååångt i eftrskott förstås..XD Som jag brukar göra^^

2009-03-04 @ 11:02:43
URL: http://ellilektra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0