Drog en rövare

Idag har vi faktiskt dragit en rövare mot Wiras träning. Tidigt, tidigt i morse fick hundarna gå ut och rasa tillsammans, innan några andra hundar skulle komma i rörelse.















Imorgon börjar Wira på sin skola igen. Nämligen Strandvallens Hundskola.
Den här gången är det inte privatträning utan nu ska hon gå en allmänlydnadskurs, hennes andra  Men det kommer nog bli mest hundträning  Synd bara att den är så påfrestande och så lätt att gräva ner sig när det blir ett bakslag, men då är det bra att man har  familj och kompisar som hjälper en att se det positiva och berömma på det som var bra

Erika fyller år imorgon med, Grattis Perk!  Men vi firade henne idag, jag tror jag har ätit fyra bitar tårta, massor av kakor och bullar och druckit mycket saft  

Jag sa till Sabine att det var kemiprov imorgon, men då så sa hon att skolan börjar på måndag
Tänker dra en liten chansing och inte plugga livet ur mig...

Min vecka (6):
Måndag: Kemiprov
Tisdag: Traktorprov (skyltar), möte på BK om UHU's hemsida
Onsdag: Hundprov - ursprung
Torsdag: Glosor
Fredag: Stor Djurkunskapsinlämning, Argumentationsinlämning

Den här veckan (5):
Måndag: inget vad jag minns
Tisdag: inget vad jag minns
Onsdag: Hundprov - anatomi
Torsdag: Glosor, kemilabb som kommer på provet på måndag, labbrapport på labben - SJUK
Fredag: Matteprov - skrev provet, åkte hem, SJUK

Man kan inte vara hemma en dag sjuk för att inte bli sjuk läääänge sen utan att missa nåt värdefullt.... Undrar om det är någon student som hunnnit bli utbränd, eller kommer jag bli den första?
Känner att snart kommer man kolappsa och verkligen FLIPPA UR när någon bagatell inte blir som man väntat sig. Dagens ungdomar kommer bli nervsammanbrott.
Nu har jag klagat av mig, och ingen får  ta det här personligt eller så...

Har fått en utmaning av Nilla, påminn mig om den, ska göra den från skoldatorn.

Nu ska jag isäng, godnatt


Kommentarer
Postat av: Mofo

Klart det är en modeblogg, kan du ge mig lite skämt då så jag har några att lägga upp

2009-01-31 @ 22:52:02
URL: http://mycamelisnamedmofo.blogg.se/
Postat av: Sabine

Söt Wira på sista bilden! Du & Wira är gymma, bara att du förstår det! Hur många är det egentligen som ens ids ta tag i sin hunds "problem"? Sedan att även att göra rätt och få sådanna framsteg, är väldigt bra gjort :)!



Haha, vi båda håller på bli galna ;). Drömde om härliga kemin inatt, då läste kemiläraren upp grundämnen xD´;). Sedan pratade om alla möjliga saker om kemin xD. Kommer inte gå bra på något av proven, speicellt kemin känns det som! Är ju som ett nytt ämne för mig efter 3 år utan det :/. Bara erkänna, vi håller på blir galna! xD ;)

2009-02-01 @ 16:31:08
URL: http://www.freestylegolden.webb.se
Postat av: Jacqueline

Vilka glada bilder som alltid! Och sista bilden är ju bara för underbar :D

Vecka 6 verkar jobbig... Lycka till med alla prov!

2009-02-01 @ 20:48:44
URL: http://www.essba.se/briard

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0