Fotostudio

Nu har vi en fotostudio i källaren :D  (om jag inte skrev det i förra inlägget)
Helt hemmasnickrad ;)

Några bilder

























Dogsen ska få en heldag imorrn :)
*Prommisar
*Träning

- Wira - Nej och annan allmänlydnad (börjar kurs den 1:a :D)

- Nilla -  Freestyle o lydnad :)
*Kloklippning
*Öronen


Har varit en liten stund hos Linnea idag fick min julklapp, aladdinhjärtan :)
Vi snackade lite om allt nytt som hänt och jag hann klaga ganska ordentligt på att jag känner att jag snart blir gammal (17 i sommar) och tycker att det känns hemskt... Snart är man ingen unge längre... då måste man lära sig bete sig... usch! men tur för alla som vistas runt mig xD Nää, men inte så länge kvar till körkort dock... Jag vill inte bli äldre... jag kanske ska bli varulv (som Twilight-Jake) ett tag... låter som en fantastiskt smart lösning! :D Känns vbättre om jag tänker så ^^

Idag fyllde morfar 73 år :) Där tog jag o kusinerna, +pojkänner, mormor och morfar blodsockervärdet... Jag hade lägst tror jag... 5.8 ^^ Fick veta att det är ganska så bra ;P

Snart börjar skolan, yeeey, mitt liv har äntligen fått en mening igen *drypande sarkasm* Men lite kul ska det nog bli, innerst inne ;) Förutom alla prov x(  men hundkursen börjar v 3 :D

Annars har allt flytit på ganska bra... jag har varit dålig på mitt nyårslöfte, men nu ska tv OCH skola slänga sig i väggen. Sådeså. ^^


Kommentarer
Postat av: Annelie

svar;Nope, jag blev medlem idag:p Men det här är nog ganska bra för har aldrig pengar men stort shoppingsug;)

2009-01-06 @ 22:44:29
URL: http://iamthehighway.blogg.se/
Postat av: Annelie

Haha, jaa samma här. Shit vad jobbigt det ska bli. Och jag har också försummat en hel del plugg under lovet. Det här kommer bli tungt :/

2009-01-07 @ 10:24:01
URL: http://iamthehighway.blogg.se/
Postat av: erika

vilka snygga bilder! ;P



men det är ju bra att du åtminstone ser fram emot en lektion ;)

2009-01-07 @ 11:07:32
Postat av: Ellinor 03

Hehe.. Jadu Hanna^^ Det ska bli "väldigt roligt" med ännu en termin i skolan.. I och för sig börjar det väl en del nya kurser va?.. Undrar när traktorköringen började..

2009-01-07 @ 14:11:59
Postat av: johanna

ja verkligen! men jag är in team edward! haha

det är ju till och med lite sorgligt när hon säger till sig själv att aldrig mer gråta över jake inför edward.

2009-01-07 @ 19:12:04
URL: http://littleflash.blogg.se/
Postat av: johanna

jag tvekade aldrig. jag blev bara irriterad på jake, tycker han förstör hahaha. men litee synd om honom var det när han blev skadad.



breaking dawn kommer på svenska i mars :) läs den på engelska också. jag har läst allihop både på svenska och engelska och de är bra på olika sätt.

2009-01-07 @ 21:16:55
URL: http://littleflash.blogg.se/
Postat av: johanna

jag tror att det var det som var grejen! han fällde så klockrena kommentarer att jag nästan började tycka om honom, mot min vilja ;) haha!



nja stor skillnad vet jag inte.. men vissa händelser beskrivs på ett helt annat sätt med engelska ord, du vet :)



lost är faktiskt en av de få serier jag aldrig tittat på. annars följer jag slaviskt allt från oc, one tree hill, gossip girl, prison break, grey's anatomy, californication, the hills m.m. haha :D



jag har opererat bort två födelsemärken :)

2009-01-08 @ 23:25:25
URL: http://littleflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0