God fortsättning!

Gott nytt år hörni!

Hundarna klarade av smällarna olika... Nilla var väldigt rädd och Wira brydde sig inte så mycket utan skulle ut och ta dom ;)

Lite bilder blev det på raketerna i år :)



Valde att slå ihop 3 bilder, blev bättre än jag trodde det skulle bli :)

Idag har jag och mamma rensat lite nere i källaren, så Kebenekläder har blivit mindre, även om det ser ut som tvärtom xD Kebenekläder är ett "berg" av kläder ;)
Jag har även rensat ut ordentligt av mina gamla kläder, har mycket kvar att gå igenom dock... I alla fall ska vi skicka alla kläder till några barn. Mest rensade vi det för att jag vill ha en fotostudio där nere, blev inspirerad av den här tjejen: http://www.cialindroth.se/index.htm

Wira har börjat fatta att "fot" inte betyder "sitt nånstans bredvid mig och se på mig så får du godis" utan "sätt dig på rätt ställe så får du godis". Hårfin skillnad vet ni ;)
Nilla tränar också på fotposition men har en tendens till att komma en bit ifrån mig och sätta sig snett, men det är ju än så länge bara för att dom ska få aktiveras lite :)

Idag har jag även börjat räkna lite matte till provet v 3, kan behövas x( samt växt o djurliv och djurkunskap, men det har jag inte gjort idag och planerar det inte heller, sådeså :P
Sedan har jag läst över 100 sidor i "När jag hör din röst" så snart kan jag nog börja på bok 3 :D

Btw håller mina geisha på att ta slut... aj-ajaj.
Hoppas Lost 5 börjar snart!!! :D

Kommentarer
Postat av: erika

jag tror jag har prov veckan efter vi börjat i lag och rätt, men vi började med det ämnet en vecka innan jul, så jag vet inte om vi kmr att ha prov.. var bara onödigt tvungen att säga det ^^ Men det är ju bra att du pluggar redan nu ;D



bilden blev hur bra som helst! :D

2009-01-01 @ 19:57:53
Postat av: Sabine

Snygg bild!

Hoppas ni blivit friska nu :).

Stackars Nilla :(, men det där lät som Wira, att hon skulle fånga raketerna, varför vara rädd för sånt när man är en glad schäffe :D!

Har vi matteprov v3 O_o. OMG! Hela recensionen + nästan hela arbetsmiljön försvann för mig på datorn idag då jag inte hade sparat och datorn blev sur på mig xD, yeeey,känns inge bra ;).

Kan du inte skriva om allt som hänt under året med Wira ^^? Ni har varit enormt duktiga :D!!! Många hade nog aldrig kommit lika långt i träningen, om ens ett steg framåt i rätt riktning!

2009-01-01 @ 21:32:33
URL: http://www.freestylegolden.webb.se
Postat av: Nilla och Soda

Jag tyckte bilden va fin.

Gott nytt år på er!

Fotostudio...kul skulle de va!

2009-01-02 @ 16:13:52
URL: http://www.soda-golden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0