Hundåret som gått

Har fått en förfrågan om jag inte kan skriva in vad som hände under dogsens år, och visst kan jag det, men jag tror inte att det kommer att bli så mycket ;)

Wira 2008:
Januari: Slutade allmänlydnadskursen? Kan ha varit i dec 07...
Februari: Fyllde 1 år den 22:a!
Mars: Firade Nillas födelsedag med vovve-tårta och presenter ^^
April:
Maj: den 3:e hade Wirat bott hos oss i 1 år <3
Juni:
Juli: Camping i Lycksele?
Augusti: Camping i Lycksele?
September:
Oktober:
November: Började hos privatinstruktör för hundrädsla
December: Var snabb att öppna Nillas ben-julklapp strax innan "utdelningen" ;)

Nilla 2008:
Januari:
Februari: Firade Wiras födelsedag med vovve-tårta och presenter
Mars: Fyllde 4 år den 24:e =)
April:
Maj:
Juni: under andra veckan i juni 2004 blev Nilla hämtad från Uppsala, så hon har alltså bott hos oss i 4 år =)
Juli: Camping i Lycksele?
Augusti: Camping i Lycksele?
September:
Oktober:
November:
December: Fick en "Grinch" i julklapp

Lite snabbt om de stora händelserna under året för dogsen, minnet är bra men kort ;)

Idag har tjejerna busat på gården eftersom jag håller typ på att bli sjuk... bättre nu i alla fall, men helt superpigg är jag inte, särskilt misstänksam är jag då Erika är ganska så störtförkyld nu...




Busblicken ^^






Proportionerna på Nillas tassar är orättvisa, sådeså ^^


På sin vakt... ;)


Buuuus!


TJOHOOO!








När vi hade kommit in gick Wira och la sig och sen kom mamma och ville läsa, men Wira iddes inte flytta på sig xD

Imorgon är det söndag, till hundarnas förtret, för söndag betyder kloklippning....

Igår shoppade jag ett minneskort till min nya telefon, som sista bilden kommer från btw, lite kornig eftersom jag inte ville ha blixt... och så shoppade jag en bok som var på rea, 99kr, så det var inte så mkt att fundera på... Stora boken om hundar heter den, och nu vet jag varför choklad är farligt för hundar :P

Imorse hade jag ställt klockan på 9, men drog en "angelica" och stängde av den ;)

Igår kom Jimmy o Tina hit, det var skoj, Tina pratar nästan bara om hundar, så jag kan lätt hänga med o snacka själv ^^
Sedan följde jag med pappa o Jimmy ut för att hälsa på deras cane corso Maffia, så söt! ^^ Tyvärr har jag inga bilder eftersom det var så mörkt... Men kolla in hennes sida: http://onemaffia.webs.com/index.htm

Igår fyllde även Arragons Daniel år ( http://hem.passagen.se/daniel13/ ), så jag, mamma och pappa gick dit och sjukerika fick vara hemma. Där fikade vi gott och spelade world tour, jag failade inte alls typ 7 gånger på samma låt (a)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Dessutom har ni ju tränat mycket och massa nya trix under året :) Stackare som är på väg att bli förkyld! Joo, gröna tröjan-berättelsen var tvungen att vara med på min lista ;D haha.

2009-01-03 @ 15:14:50
URL: http://www.essba.se/briard
Postat av: Jacqueline

FINA BILDER PÅ TJEJORNA OCKSÅ! :D

2009-01-03 @ 15:16:05
Postat av: erika

snygga bilder :D

2009-01-03 @ 17:02:04
Postat av: Malin Larsson

fina bilder! :)

2009-01-04 @ 12:24:52
URL: http://mmalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vafan, drog en angelica?! xD

Fina bilder! :)

2009-01-04 @ 14:12:03
URL: http://punfervokef.blogg.se/
Postat av: Malin Larsson

sv:okej, så du tycker inte att jag ska göra om den?:)

2009-01-04 @ 14:22:23
URL: http://mmalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Malin Larsson

sv: Ja. det har jag, underbar ras enligt mig :)

Den sobla heter Moa , och den blåa Gero :)

2009-01-05 @ 12:09:22
URL: http://mmalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0