Uppdatering här då!

Nu har man hört att det är dags att uppdatera detta. Man kanske ska ta sig i kragen när man är hemma och allt...

Igår var det hundlektion nr 3.
Wira kom på lunchen  

 
Rastningsprommis

I det lilla, gula huset till höger om träningshallen (växthuset) är boxen Wira brukar vara i.

Igårkväll var vi på Comets match mot Luleå. Comets hade verkligen en rivstart och det var så roligt att se!
Men sedan slappnade de av lite och Luleå vann med drygt 20 poäng om jag inte minns fel...
Iallafall var det lite jobbigt när alla applåderade för det dunkade bara mot trumhinnan, jag var ganska trött och innan matchen var slut hade jag lite ont i skelettet i benen och högerarmen. Och mamma sa att jag såg jättehängig ut. Idag har jag då varit hemma med dogsen, mått lite illa, ont i ryggen och haft lite tungt i huvudet. Men nu måsr jag ganska bra och om det inte alls blir värre ska jag till skolan imorgon så jag kan skriva matteprovet och slippa få det hängandes över mig...
Ingen feber har jag haft iaf  Nu har ni massa fakta om mitt dagstillstånd så nu kan ni ställa en diagnos åt mig
Hundarna har fått träna lite Treibball (typ bollvallning), de lär sig putta på en pilatesboll
Annars har de sovit och Wira har morrat lite i fönstret...



Att hon ser ut som en liten valp?

Idag på förmiddagen har jag slappat och sett på TV1000-filmen Stomp the Yard. Ganska bra, såg dock inte med 100% fokus... Men det var med Ne-yo och Chris Brown var med ett tag. Sedan har jag varit duktig och räknat all matte! ^^






Tjejerna busade i helgen  Wira har en barkbit på taket

Jag har tagit skoterkortet med
Jag och pappa drog iväg förra fredagkvällen och skaffade oss ett monster på typ drygt 100 hästar... Den står i garaget nu, vi har fixat lite med den och vi ska kanske fixa lite till och den ska tvättas


Arctic cat zr 700

Kommentarer
Postat av: erika

skotern är sjukt snygg ;)

och nilla ser ut som en liten liten valp ;)

2009-01-29 @ 18:13:07
Postat av: Ellen

Ääntligen uppdatering! (: Fina bilder och vad härligt med skoterkort och skoter!



Scapa är svart och vit ;) Och Benny och Bella är bara kompisar. Ja absolut! :)

2009-01-29 @ 19:29:45
URL: http://nogg.se/Bennikell
Postat av: Jacqueline

Vilka mysiga bilder :) Jag hade matteprov idag... Usch ;/ Skönt att ha det gjort nu iaf!

Krya på dig!

2009-01-29 @ 20:41:50
URL: http://www.essba.se/briard
Postat av: Angelica

Du kanske borde avslöja för rasmus att det är du som skriver hat-kommentarerna? ;) moahahha

2009-01-30 @ 17:17:10
URL: http://punfervokef.blogg.se/
Postat av: Sabine

En uppdatering, nu börjar det ta sig ;).

Wira var ju så duktig på hundlektionen :)! Hon har verkligen gått fort framåt :)!

2009-01-30 @ 20:50:05
URL: http://www.freestylegolden.webb.se
Postat av: Angelica

Bara att erkänna nu att hat-kommentarerna är från dig Hanna (A)

haha xD

2009-01-31 @ 12:52:43
URL: http://punfervokef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0