kort resumé

Störtförkylning lagom intajmad till sportlovet, nice...

Dogsen har fått lite aktivering idag på gården, är inte tillräckligt pigg för att gå en längre prommis med dragande hundar som skäller och har sig ;)

Wira fick träna lite platsliggning, någon inkallning och lite freestyle :)
Nilla fick träna target pad och framåt :)

Vi har prov på måndag i ekologi, åh vad jag ångrar att vi inte gjorde bort det i fredags! Hade vi sluppit en massa tjafs med.

En ny favoritlåt har det hunnits med också ;)
Stand out - Tevin Campbell
Vill göra ett program till Nilla med den låten, men vi får se om den ens passar ;)

Igår blev tjejerna vaccinerade :P Nu ska jag fortsätta se på Benjamin ;)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: erika

haha benjamin äger! :D "NEJ" "kanonkul" "det gäller att ta det bästa djuret, giraffen...men...ibland tar någon annan det djuret... snyft " "sockervadd" haha XD han äger :P

2009-03-04 @ 17:56:50
Postat av: Jacqueline

Inte roligt med förkylning! Speciellt inte på lovet...

Näpp för jag kan inte åka skidor :D haha! Jag ska använda den som spårsele bara. Vill bara att snön ska försvinna så jag kan få testa den snart! :D

2009-03-08 @ 13:34:28
URL: http://www.essba.se/briard
Postat av: Ellen, Nikke och Benny

Samma för dig ;) På freestylelägret skulle vi presentera oss för 40 deltagare och så kom jag med en förkylning och lät som en 80årig rökare. Himmel haha! Tror du vi kommer känna igen varandra förresten? ;)

2009-03-10 @ 21:32:58
URL: http://nikbenell.webs.com
Postat av: Angelica

Funderat på att uppdatera lite kanske? :P

2009-03-22 @ 22:18:08
Postat av: Ellen

Nu är det nära :D

2009-03-24 @ 09:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0