Cruising

Tjenamors!

I lördags var det Wheels här i stan, men det var först på kvällen som jag pallrade mig ut med kompisar för att titta på cruisingen genom stan

Halv åtta cyklade jag och Rasmus ner till stan för att möta upp Angelica klockan åtta  Rasmus jobbarkompis Sara joinade oss också  

Vi ställde oss och tittade på bilarna och önskade att vi hade likadana  Efter ett tag gick vi till torget och köpte oss varsin mjukglass som vi åt på apberget innan vi gick tillbaka och ställde oss och kikade på bilarna igen.  




Den här bilen var en av de absolut snyggaste! ^^ Fast det var ingen i mitt sällskap som höll med mig XD


Innan man drar över övergångsstället måste man så klart märka asfalten...




Bilden ger verkligen inte bilen rättvisa, den var mörkt vinröd, underbar färg!




Älskar färgen! ^^


Och när lastbilen kom steg jättemånga ut på gatan och fotade, det var lätt den snyggaste bilen - av alla! Så sjukt cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0