Lite svammal idag...

Det blev logdans med Elli i torsdags!  Jag dansade inte så mycket alls, men det var roligt ändå
Innan åkte jag hem till Elli och väntade där på skjutsen. Medan Elli gjorde sig klar insåg jag att jag hade glömt stegen... XD Och när jag berättade det för Elli hörde hennes pappa, så han skrattade åt mig och sa sen att stegen finns i bakhuvudet och att jag skulle komma på dem när jag väl började dansa, men för säkerhetsskull fick Elli snabbt gå igenom de igen XD

Igår vaknade jag av att Nilla och Wira skällde på varsin våning här i huset, och efter en liten stund stod båda bredvid varandra i soffan och ylade... Det var bara att pallra sig upp alltså... Efter att jag hade slängt på mig några kläder så åkte jag och mamma ner på stan för att äta lunch med moster, Angelica, Carro och Moa.  Rullkebab! ^^ När vi ätit klart tog jag bussen ner till Nordmaling för att hälsa på Stina som var hundvakt åt Eva-Karins hundar  Vi tränade lite hundar, gick en liten bit med de, såg lite på tv och satt lite vid datorn. Och så åt vi middag förstås... rullkebab! XD 

Det blev det ingen Åselemarknad för mig och pappa idag, så dagen har spenderats med hundträning!  Wira har tränat sättanden och kvarstannanden (hahah, det lät inte som ett riktigt ord) idag och hon hade världens fokus och var jättepå!  Nilla fick träna freestyle, och då mest spinn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0